Turizm cennetinde skandal! Giydiği bikini yüzünden gözaltına alındı

Filipinler'deki Boracay Adası'nda erkek arkadaşı ile tatilde olan 26 yaşındaki Lin Tzu Ting, ipli bikinisiyle ortalığı birbirine kattı.

15.10.2019 08:17
Galerinin devamını görmek için tıklayın.
Yorumlar (69)
ABDURRAHMAN:Bende ipini yokini yi merak etmiştim ama bir şey göremedim
VER MEHTERİ:Ver mehteri
ATM:Türkiyede olsa her köse basinda tecvüze ugrar karni burnunda dönerdi ülkesine
SU:Hiç giymeseymiş.bosuna para verip almış o bikiniyi.heryeri ortada.
HAHAHHHA:bizim ülkede olsa yobazlık olurdu
FLASH TV YALÇIN ABİNİZ:Cezayı üstleniyorum .
#YORUMCU:Bizim Antalya da da üstsüz denize giren yabancılar var biz onlara bir şey demiyoruz
ADINIZI YAZIN:ya bırakın yaa herkez bizim toplum kadar abazamı sanıyorwsunuz
FİKO:Evet arkadaki kasabı görmedin herhalde.
0 6
HULK:aç aç aç aç aç aç :D
ÖZGÜR:Allah Burada bu tür insanlara ve olaylara sessiz kalan ve normal karşılayanlar için elbet kıyamet gününde hesap soracaktır. kendinize gelin allah aşkına. yeter artık normal göre göre soyundular hep tepki vermediniz. başka ülke tepki verince de bırakın birşey olmaz diyorsunuz. yazıklar olsun size.
KRALLL:Edep yahu edep
SOSYAL KAMU DÜZENİ:iyi yapmışlar olaya böyle serbestlikle bakmıyacaksın ör aç bir insanın karşısında en ala yemekleri götürmeye benzer. cinsel arzu bir nevi açlık gibi bir şey orada aç olanları tahrik etmek başına bela çeker polis bile korumaz yeri geldi mi dalar yani çünkü tahrik sınırları iyice zorlamış
ERKAN:gayet modern bir şekilde ipli bikinisini giymiş. sanki ortadoğuda giymiş gibi muamele yapmışlar.
ADINIZI YAZIN:keşke herkes giyebilse
DOKTOR:bırakın özgürlüğünü yaşasın
KUDRET:soyunsun efendim...cehendeme gitmek için adeta yarış yapıyorlar
GERİZEKALI TERBİYECİSİ:gerizekalı olduğunun farkında mısın :D:D:D:D asyalı kadına cehennem diyor :D:D :D bir de doğru yazabilsen keşke :D :D :D:
0 2
FANİ:Ar namus kalmamış.
DELİ KISS:onuda giymeseymişti cezayıda kitlemişler onlarda günah olayıda yok anca ortalığı birbirine katmış
MERİH:Namusunu ipe baglamis..
0131:bunun yüzünden don sütyen satislari yavasladi..sikayetciyim,,
SÖNDÜRELİM:Yangın var yangııınn :
ADINIZI YAZIN:Herkes ne isterse onu giyer
ARZU TOKAY:Yazık bu tip insanlara çok üzülüyorum ölüm var ölüm
HJK:sen onları bırak kendine vak senin gideceğin garanti mi
3 1
TOKA KAFALI:ölüm var diye hiç yaşamayalım o zaman. zihniyete bak. sen ot gibi yaşıyorsun diye insanlarda senin gibi mi yaşamak zorunda
1 0
FFDG:ölüm var diye insanlar anı yaşıyor.. ölümden sonra ne olacağına garanti yok
20 7
MR.KİNG:pulıs amcalar
NUCLEUS:KADININ İSMİNİ KOPYALAYIP GOOGLE DAN ARATTIRANLAR BURAYA
EMRAH DOGAN:bu olay benim burada oldu 10 dakikada goz altina aldilar
PARA PARA PARA:ÜLKENİN KÜLTÜRÜNE SAYGI DİYE PARA CEZASI VERMİŞLER, ÜLKENİN KÜLTÜRÜNÜ TL Mİ KURTARDI
ŞİMŞİR:KIYAMET YAKLAŞMIŞ HARBİDEN
ETÇİ NUSRET:maşşallah yavrum sırt ve baldırlar harika
YENGEÇ OSMAN:ete rağbet olsaydı kasaplar iş adamı olurdu abi
MELİSSS:ÇOCUKLAR ÇOCUKLAR AMAAA LÜTFEN AZ ÖTEDE OYNAYIN HADİ ÇOCUKLAR HADİ:9
EVO20:Bizim burada yapsalar sözde laikler ortalığı birbirine katar
MELİS:aynı ben
DDD:SEN HEP DİYONDA HİÇ GÖREMEDİK SENİ
0 2
LESABE:baki bi sana
1 4
AKDENİZLİYİZ AMA BİYERE KADAR:nereye gidiyorsan oranın kültürüne saygı göstereceksin.. iyi olmuş
FKASSF:Güzel reklam olmuş.
CFR:Ama kızda çok masum
EDA:kıllıymış.
BİLAL:yapma eda
0 1
NİNJA:"Erkin" isimli yorumcu Bu habere yorum yapmanın bilimle teknolojiyle ne ilgisi var. Isteyen istediği haberi okur yorum yapar yada yapmaz. Bırakın artık şu kontrol altına alma gereksinimini küçümseme çabalarını bilmişlik adalarını.
OOO:Özgürler Ülkesi Türkie
ZAKİR:tam aşk kadını suyu içilir dakikalarca kana kana harika birşey. bu arada allah nerede kamerayla şuan o da izliyor bu durumu.
KORAYKA:ben filipinlerde sahil otelinde tatil yaptim,filipinli kizlar ve kadinlar asla bikini giymiyor,cogu sort ve tsortle yuzuyor,gercek hristiyanligi yasayan bir ulke varsa vatikan degil filipindir,sahsen gördum,tv ve heryerde yari tagalogca yari ingilizce konusurlar,kreoke muzik soylenen barlari cok severler,bu bikinili kiz hicte filipini temsil etmiyor
ERKİN:“Cinsel acligin Afrikasidir TurkiyeSu yorumlara bak,konu belalti olunca hemen ucusuyor insanlar.Bilim,teknik olsaydi konu bir tane yorum bulamazdin.
AÇIM:Evet açız sen de açsın o da aç şu da bu da.
5 15
OFLEE:şu akıl verene bak burası bilim sayfasımı embesil ne işin var burda ozaman
24 62
ALİ:sende buradasın aç :
19 60
MSFR:sen de yorum yazdığına göre sen de bilim teknikle ilgilenmiyorsun pek.
MARDİN:Kadına yakışıyor ama
İĞRENCÇÇÇ:kıllı tüylü şekilde gezdigi için o bölgeyi gören şikayet etmiş
***.******:İNSANLAR MI ÇOK NORMAL, BİZ Mİ ÇOK GARİBİZ ANLAM VEREMEDİM.ARTIK İNSANLAR YAKINDA ÇIPLAK GEZECEK SOKAKTA.
****:GİYMESE DAHA MANTIKLI OLUR’MUŞ. GİYDİĞİDE BİR YERİNİ KAPATMAMIŞ ZATEN.
ÇUMRALI:UÇAK KAZASI OLMASIN
RIZA:abla bu taraflara hiç gelme.
MESUT:yanındaki adam nasıl erkekse kıskanmıyo sanırım.
MESUT:2 İnci Resimdeki Kasap Nasıl bakıyor ....
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Türkiye'nin en kapsamlı haber portalı: Haberler.com
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 15 Temmuz 2020 Çarşamba 15:35:43