Gezegenimizin akciğerleri yanıyor! Amazon yağmur ormanları yok olma tehlikesiyle karşı karşıya

Dünya oksijeninin yüzde 20'sini üreten Amazon yağmur ormanlarında her bir dakikada, bir futbol sahası büyüklüğünde ormanlık alan kayboluyor. Uzmanlar, gidişatın durdurulamaması halinde Amazonlar'ın dev bir bozkıra dönüşüp karbondioksit yaymaya başlayacağını söylüyor.

23.08.2019 12:03
Galerinin devamını görmek için tıklayın.
Yorumlar (7)
VATANDAS:Dunyayi yasanmaz yer haline getirmek icin cabaliyorlar, ölün artik demektir bu. Iste bu ve bunun gibi sebeplerden dolayi cocuk yapmiyorum. Lanet insanlar su dunyaya buyuk zarar veriyorlar.
JUSTİCE:Kuresel isinmanin verecegi zarardan ve ne kadar yakinda kotu olaylarin olacagindan insanlarin ne haberi var ne de umurlarina.Toplumlar,dunya ve insanoglunun devamliligini 3 5 yil komforlu yasamaya secti,sonuclari buyuk olunca bencilligin ve acgozlulugun sonunu gorucez.
DOĞRUCU VATANDAŞ:“Bir musibet bin nasihatten iyidir“ derler. Dünyanın başına çok ciddi bir şey gelmedikçe bu insanoğlu yok oluşa doğru gitmekten vazgeçmeyecek.
BÜŞRA:Dünya Düz’dür, Nasa ve benzeri Psikolojik Savaş kurumları insanlardan mahrum ederek kurdukları saltanatın karşılığında Ahiretlerinden vazgeçmişlerdir. Doğru yol Allah’ın yoludur, Allah intikam alır, hiç bir kötülük karşılıksız kalmayacaktır. Dünya’nın Düz olduğu gerçeğini ve Allah’ın intikam aldığını kendini mümin zanneden münafıklardan başkası inkar etmez. Bizleri kafamızdaki hayali bir uzayda hapsetmeye çalışan elitler melun lanetlilerdir, Allah onlardan öç alacaktır.
TIRCI OSMAN:Osman abi atlar yok abi atları kesmişler abi, bi gram kontür kalmamış be abi ya, ediye 10 kontür attınaza yüklenmişltir diyo beya, 10 kontür hediye gelmiş beya
EMPERYALİST HAYVANLAR VE ONLARIN HALKLAR:bu dangalak trumba haber verin gerizekalı iklim anlaşmasından çekilmek istiyor yetr lan dünyanın kanını emdiğiniz emperyaklist köpekler defolun gidin inlerinize emperyalist köpekler ve onların yerli işbirlikcileri ne işiniz var ortadoğuda afrikada antartikada kafkaslarda orta asyada. uygar insnlarmış ölen insanların kanları ellinize bulaşmışlardır. sizler uygar değil modern katillersiniz. kahrolsun dünya insanlarına ve dünyayı mahveden emperyalistler ve uşakları
MERDAN BAZERGAN:Dünyayı Trump gibi deli, Putin gibi hedefe kilitlenince gözü başka bir şey görmeyen terminatör, Çinin başındaki sinirleri alınmış acımasız tiranlar yönettikçe ve bunları daima kötülüğe teşvik eden siyonistler oldukça bu dünyünın hiç bir şeyi düzelmez.
Yazılan yorumlar hiçbir şekilde Haberler.com’un görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
Şu an buradasınız: Türkiye'nin en kapsamlı haber portalı: Haberler.com
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız.

[Kullanım Şartları] - [Hata Bildir] 15 Temmuz 2020 Çarşamba 13:24:52